Ledig, syndar dag!

Nu denna helg har jag inte gjort ett dugg hittills.! Vilket är rätt skönt, men får liiiite smått ångest.

Imorse var jag lite putt, eftersom mitt kort på lagret har gått ut. I och med det så missade jag mitt hederliga Body pump pass. !! Som jag alltid kör på lördagsmornarna! =( Så idag har jag inte gjort mycket.

Jag har läst en hel del träningsbloggar/sidor på nätet. Får så otroligt mycket inspiration. Så nu ska jag verkligen fösöka få till det. Ska skriva upp tränings schema och kost schema inför några veckor. Ska ta en förebild, och ev mått på kroppsdelarna. För att sedan om någon vecka/veckor se om det har blivit någon skillnad. Vilket jag såklart hoppas på. Har sagt de förr och säger det igen, nu ska en högre växel läggas i! For REAL! ;P Jag kan behöva lite pushar.!

Jag kan lägga ut ett kost schema som jag tänkte testa ! Ett schema som jag har hittat på en sida. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0