Kostschema!

Lägger in ett kostschema som jag hittade på en sida. Som jag ska försöka hålla mig till, såg inte så illa ut. Med illa menar jag ju såklart SVÅRT :)

När du vaknat

- Ett stort glas vatten
- 1st kopp svartkaffe eller 1st fitnessguru Heat

PW - 45-90 min

Frukost

-
50g osötad musli
- 2dl valio yoghurt

Lunch

-
150g magert nötkött, fisk eller fågel
- 100g potatis el. alt. 50g kokt ris el pasta
- 70g osockrad salsa ex salsa de mexicana
- Stor sallad
- Tillsätt lite vinäger, pressad citron eller salladskrydda

Mellanmål

- alt. 1 : 12-14 st cashewnötter alt. 1-2msk jordnötssmör (fitnessguru) med 1 frukt
- alt 2 : 1 skopa One Whey med 1-2 msk jordnötssmör
- alt 3 : VyoPro Bar alt. Swebar

Middag

- 150g nötkött, fisk eller fågel
- 100g fettsnål klyftpotatis, fördig gjord går också bra.
- 70g salsa
- Stor sallad
- Vinäger, citron & salladskydda

Kvällsmål

- 1 st kesella lätt (250g)
- 20g osockrad frysta bär
- 2-3 funlight


Sådär ser schemat ut. Hade tänkt att köra en attackfas med DUKAN igen, men tror att jag kör på detta ist.! Känns lite lättare och mer praktiskt i vardagen. :) Nu ska de skrivas inköpslista! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0