Hopp

Ja vart tog min diet/kost vecka vägen!! Har något så fruktansvärt dålig självdisciplin denna vecka!! Usch!!!! :( Blir sur på mig själv när jag tänker på de!! Men men får ta tag i de när jag fixat träningskort!! Löpningen SKA jag ta tag i omgående!! Bläää bläää blääää!!

Jaja, nog med allt gnäll!!! Haha! :D
Idag var Wille på dagis för första gången i hans liv!! :)) Har varit spännande, och för hans del har det nog varit både nyttigt och jobbigt! :) Men han är så duktig!! Kan ju berätta för er som jag inte känner så har jag honom på dagis för att han behöver få det sociala bland andra hundar iom att vi inte umgås med andra som har hundar. Och för att han blev påhoppad av schäfern på semestern! Jag behöver egentligen inte ha honom på dagis! Men han måste träna på den sociala biten. :)

Tja!
Take care!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0