Forts. på övningar!

Jahopps då ska jag se om jag kan få in resten av övningarna jag har letat upp! =)

Ben :

- Benpress
- Utfall : Med eller utan vikter
- Gå upp och ned på en bänk med eller utan vikter
- Stolen : Sitta i 90grader mot en vägg

Rygg :

- Rygglyft
- Rygglyft med armar och ben
- Rygglyft med växlande armar och ben
- Stå på alla fyra och dra en arm och ett ben ut (använd gärna gummiband)
- Marklyft
- Marklyft med rodd
- Marklyft med trippelrodd och även breda rodd.

Mage :

- Situps : Med eller utan vikt
- Situps : snea med eller utan vikt
- Situps : Med benen i 90 grader (i luften)
- Fällkniven
- Grupperingar
- Plankan
- Plankan : På Sidorna
- Plankan : Dra upp ett ben mot hakan och sen byt till nästa ben.
- Cykel : Raka
- Cykel : växla mot varannat ben. Åt sidorna.


Det finns säkert massa fler övningar på varje muskelgrupp. Men just nu står det still i huvudet på mig. Kommer ni på någon bra övning så hojta gärna till!! =) Alla övningar är välkomna! :D

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0