Kan det vara en svacka?!

Ah jag tror nästan att jag hamnat i en sådan! =/ Not FUN!

Jag som kände att det där suget efter bra kost, bra träning och allt de där som hör till. Men icke. Så jag tänkte att denna helg skulle bli en riktigt unnar helg. Med lite godis och onyttigheter, hämt mat och det som hör till.. =/

Nu har jag en lite plan. Nu har jag ju inte så många veckor kvar på mitt träningskort på lagret. Så nu ska jag banne mig lägg i en högre växel till veckan. Ska efter att mitt kort gått ut ska jag försöka lägga ner mer energi på konditionsträning, och lite mer styrka och bygge av muskler. :) har ett lite mål och en bild i mitt huvud hur jag vill att min kropp ska se ut. Så vi får väl se hur jag lyckas ;) Så nu jeeeeklar! ;)

Så imorn kväll skall jag göra upp en schema på hur min träning kommer att se ut. :) Ska verkligen lägg ner själ på de med.. Hoppas och håller mina tummar att det kan egga mig lite lite lite mer till striktare träning.! =) I will and I can do it! ;)

Kommer lägg in lite bilder här i detta inlägg på lite tränings inspiration! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0