Söndag!

Då har vi söndag! Ångestdagen borde den heta! ;) Ne då.

Löprundan igår blev inte av pga av tidsbrist. Löpturen som jag hade tänkt imorse blev inte heller av pga av den snön och halka som var tvungen att komma. Så det fick bli två långpromenader med Wille dessa dagar!! :) men de var skönt de med!!

Måltiderna denna helg är väl inte att hurra för. Bli så knas med allt när släkt ska komma och de vill hämta hämt mat. =\ Så hela denna helg har känts som en unnar helg. Och därför kommer vi lägga upp kommande veckor lite annorlunda än vad som sägs i cruisefasen! Men har läst om detta och det är fler som kör på detta. Vi ska äta endast protein i 4 dagar dvs mån-torsdag. Och protein och grönsaker i 3dagar. :)

Gjorde även ett test som visar min minskning i antal dagar och jag kommer att nå min målning i mars! :) om 48 dagar stod de. Haha. Ska bli spännande om de stämmer. Första fasen så stämde det nästa helt. Där stod de att jag skulle köra attackfasen i 4 dagar och skulle gå ner 1,4 kg. Jag körde den i 5 dagar och gick ner 2kg. :)

Så vi får se i mars! :) MEN kommer att ha mina unnardagar också! :)

Kan iaf lägga upp dagens mål. :)

Frukost : yoghurt, bröd med skinka och en yoghurt muffins. Och vatten.

Lunch/middag: dukan tacopaj med grönsaker och vatten.

Kvällsmat: yoghurt , 1 o 1/2 ägg , lite skinkrullar

Kommer att lägga upp receptet på yoghurt muffinsen och pajen. Bakade även "choklad" plättar men dom slängde vi. För de var INGEN hit alls!! Men lägger upp bild och recept imorn!! :) nu blir de sängen!!

Natti natt!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/598623/images/2012/pic_184643642.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/598623/images/2012/pic_184643779.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0