Måltiderna idag! :)

Idag tjuvstartade vi med cruisefasen! Alltså att man får tillsätta en del grönsaker! Vilket jag tycker är underbart!! :) så kvällens middag satt fint!! :)

Lägger upp dagens mål.

Frukost: yoghurt med 3skivor kalkon och vatten!

Lunch: 3ägg och lite yoghurt och vatten.

Middag: kyckling med en sallad som bestod av: sallad, tomat, gurka, majs, paprika, rödlök och 3% apetina feta ost! Och lite keso till de. Med kolsyrat vatten!

Nu när vi går in i fas 2 Cruisefasen. Så går man äta lite mer saker. Men! Varannan dag ska man äta endast protein och varannan dag tillsätta sallad. :) så nu kan man äta en lite mer varierande måltid! :)

Idag unnande vi oss lite godsaker. Som popcorn och aftereight! MUMMS! :) stränga veckigast och beroende på vad vågen visar så kan vi kanske unna oss lite godsaker på helgen. :)
Men jag känner nu att jag skulle vilja till gymmet för ett löp pass! Så imornbitti kl är det jag som står vid lagrets dörrar kl 09!! ;) haha!

Tjohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0