Home again!

sådär ja! Då sitter man här hemma igen efter en toppen bra helg nere i jönköping tillsammans med underbara vänner! Tack Tjejer för en bra helg! Och Tack till kära sis för boendet och allt! <3 :)

Så vad har vi nu gjort dessa dagar undrar ni? =P Kan dra en kort version av resan! :)

Torsdagen: Den började som en helt vanlig torsdag för mig med jobb.. Men bara till kl 13,00 för då skulle Annelie hämta upp mig, och vi skulle vidare till Madde för att hämta upp henne!
Sen brakade vi neråt till sarah, och ca 2,5 timme senare så hoppade Sarah in i bilen och vi brummade iväg till Maxi för att inhandla lite mat till dessa dagar! =)

Väl hemma så började vi greja iordning med maten, Sarah gjorde mina naglar på en hand! =) Och jag gjorde lite ljusa slingor på henne! Sen dök Sanna upp, en god vän till sarah, super trevlig tjej! Så då satt vi alla och glodde på tvn, och käkade lite mat..

Fredagen: Vi hoppade upp ur sängarna för att äta lite frulle, för att orka med en bamseshopping dag på stan och Shoppingcentret A6. Och oj vad vi shoppade! =) Sen åt vi lite lunch på IKEA så vi kunde orka med lite mer shopping! MOhahah.. =)
Sista stoppet var glasbanken. ;) Sen vart det racerfart hemåt, en efter en duschade, vi började med maten. Sen drog partyt igång, supergod mat, dryck och väldigt trevligt sällskap.!
Sen åkte vi in till stan för att skaka rumpa, vilket vi var otroligt bra på! ;) Som alltid! När vi kom hem så var de nattamat och bedtime! ;)

Lördagen: Den började bra, väldigt bra!! ;P Ni som vet våra andra resor till jönköping vet precis vad jag menar om jag säger bakisdag, men denna dag så var det inget bakis överhuvudtaget.! Jippie på den! :P jag och annlie vet med oss att de är ingen hit de där med bakis. HAHA. Ialla fall inte i Jönköping! ;)

Denna dag så var det stadens dag, vi skulle nu ut på våran andra shoppingdag! Wiiiihoo :P Vi är duktiga på vi tjejor! Det blev lite smått och gott i våra påsar även denna dag! :) på hemvägen så svängde vi förbi maxi för att inhandla lite mat. För ikväll stod det en riktig film och tjejmys dag.! Väldigt lugnt och skönt! =)

Söndagen: Då var den sista dagen kommen. vi började med en frulle och sedan gjorde vi oss iordning lite smått. Plockade ihop våra grejer och sedan åkte vi till Max fär att äta lite ihop innan vi skulle fara hemåt. Det är alltid lika tråkigt att säga hejdå till någon nära! Usch usch!
Men vi ses snart igen! =)

Nu ska jag gosa ner mig med mina killar i soffan framför en film eller bara tvn. =)

hepp hopp


Kommentarer
Postat av: Sarah - Frisör & Nagelteknolog

Underbar helg! Hoppas ni kommer snart igen! Älskar dig, saknar dig massor! <3

2012-01-30 @ 10:47:29
URL: http://aranele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0