Fredag den 13

Fredag den 13de. Är det en otursdag? :) har ni haft otur idag?! :)

Ni som vet och har följt min blogg denna vecka har kanske märkt att jag går på en diet. :) och jag tänkte bara säga det att jag har valt att göra de för min egen skull. Jag vet att jag inte är tjock eller så. Men siffrorna på vågen var inte roliga att titta på! Så ett par kilo ner så är jag nöjd. :)

Tänkte även lägga upp lite om denna diet men de gör jag när jag har en dator att sitta vid.

Denna dag ställde jag mig på vågen, min nyfikenhet tog över. Hehe. Skulle ha invägningen på söndag, men de fick bli idag! Och jag trodde inte att de skulle ha hänt något, för det känns inte på kroppen att det har minskat något. Men de hade det. -2kg på 5 dagar. Tycker att det är bra gjort. :) plus att det har inte varit super jobbigt denna vecka. Utan att det har funkat bra med mat och allt!! :) Så jag är nöjd över mig själv. :D

Snart blir det hem för lite lunch. Min mage skriker efter mat. :)

Tjollahopp!


Kommentarer
Postat av: Madelene S

Du är såååååååå duktig!

2012-01-14 @ 16:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0