Dukan - Attackfasen dag 1

Då kommer jag till detta inlägg som jag ska redogöra för er vad jag har ätit och gjort! :)

Till frukost:

Yoghurt (0,5%) med ett stort glas vatten!

Till lunch: 3 ägg med lite yoghurt och vatten.

Till middag: Dukanburgare med rödlökskeso! Och ett glas vatten!

Burgarna består endast av fettsnål nötfärs, kunde ha salta och peppra dom lite. Men gjorde ej de.
Rödlöken hackade jag och blandade med keson!
Stekte ett ägg, hade även lite kesella och senap mellan burgarna.

Man blev faktiskt mätt. Vilket jag inte trodde eftersom det ser lite klent ut. :)

Har även promenerat ca 25 min på morgonen och små promenader eftersom jag har vovven! :) Körde även slut på kroppen på ett combat pass! :)

Natti natt på er!


Kommentarer
Postat av: Madde S

Bra jobbat!

2012-01-10 @ 06:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0