Träning

Jag sitter då här igen med all dess träning i mina tankar! :P haha.. Just nu känner jag bara att jag måste leta fram den där självdiciplinen som har gått och gömt sig någonstans! =( Bläää..

Nu här i veckan så kommer mitt kort på det gym jag går på att gå ut. =/ vilket jag har lite panik över, men ska skaffa mig ett gymkort nere på badhuset. Jag hatar egentligen att endast köra gym. Men ska försöka få upp ett bra tränings schema som jag ska följa. Ska lägga upp min veckoträning på ett bra sätt, med varierad träning. Men en hel del styrka ska in.

Sen så börjar det ju närma sig vår ruset, jag MÅSTE ut och försöka bättre på min löpning med! huua vad mkt det blev just nu, är jag påväg ner i en svacka?! :S

Nää Nu måste jag tagga till litte känner jag! Sätter på lite schysst musik så ska vi se att humöret kommer tillbaka ;)

Kan lägga upp lite övningar i ett inlägg och ett ex på tränings schema, jag kommer såklart testa mitt schema som jag lägger upp. Kan hända att jag kommer ändra om de med övningar/dagar osv. =) Men så ni får se min tanke :P

Hepp hopp! Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0