träning, vardag, kost, jobb

Ja, vad ska man ha för rubrik till detta inlägg. :P har ju fått en del komentarer att börja dra igång denna blogg IGEN! haha att man alltid säger det att "Nu ska jag verkligen försöka hålla detta och uppdatera mer" ;) får väl se hur detta går denna gång.!

Nu snart går mitt träningskort ut på lagret, vilket känns SKIT rent ut sagt! USCH! MEN jag ska verkligen försöka hålla min kropp i trim iaf, måste ut och löpa en del nu, eftersom vår ruset och tjejmilen står ju på spel uder våren/sommaren ! :)
Jag håller på lite med ett tränings schema som jag ska försöka hålla mig till. Så får vi se hur det går ;) haha.. Nu gäller det att hitta min lilla själv diciplin som jag vet gömmer sig NÅGONSTANS inom mig. ! =)

Jag ska även försöka ta lite mått på kroppen, lite förebilder osv. Och sen i sommar ska jag uppdatera med lite efterbilder. Måtten kommer jag kanske ta varannan vecka kanske. =/ Vi får se.

Nu slutbabblat, ska göra ett inlägg med lite mer info om våran lilla tripp ner till Siis! :D

Hepp hopp! Take care!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) Ramlade in på din blogg av en slump idag och vad jag blev glad att du skrivit något nytt :)



Gillar ju också träning o tänkte tipsa om en blogg som jag följer ( du kanske redan läser den...) stayfittn.blogspot.se.



Hoppas att den kan vara till nytta:) Hittar du något bra träningsschema lägg upp det så kanske det hjälper mig på traven :)



Hoppas nu att du fortsätter skriva :)



Med vänlig hälsning,

2012-04-22 @ 10:28:18
Postat av: Anonym

Tusan....



Min signatur kom ju inte med i min kommentar...



Mvh Jenny (din PH kund )

2012-04-22 @ 10:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0