Nails

Då sitter jag och fixar lite på Mina egna naglar för en gångs skull! Väldigt sällan jag gör dom! =\ tycker de är så trist att göra på sig själv! :P Men nu är dom snart fräscha och snygga igen! Har dock bara hunnit göra några, får göra en i taget mellan mina kunder! ;) haha. Gäller att passa på! :)

Ikväll blir det träning! Om jag längtar!!! ;) så ikväll står TRX på schemat! Var längesen jag körde det så de ska bli kul! :)

Imorn blir det ingen träning för min del, ska nämligen på hundkurs då! :) Det är iofs en träning i sig, men inte sån hårdtränings form som jag älskar! :) men de ska bli skoj att gå på kursen med! :)
Wille har ju fått för sig att allt och då menat jag verkligen ALLT är läskigt och ska skällas ut! Vilket jag tycker är så jobbigt, och frustrerande! Vill inte ha en sådan hund! :( Men jag jobbar på med honom så mycket jag bara kan! :)

Hepp hopp!
Take care!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0