NagelJobb!

Nu kommer det en hel del bilder på de senaste nagel jobb som jag har glömt att visa för er! :)

Först ut är Emelie som gjorde ett återbesök hos mig, och så snygg hon blev igen :P



Sen var jag trött på mina egna naglar så jag fixade till som med. Tycker färgen är helt grym! :P



Annelie kände sig redo för ett set med naglar igen! Och denna gång fick jag fixa till dom! :) Blev jätte bra på henne, hon passade skit bra i den lila färgen! :)



Fick även ett besök av en jätte go kunde, fina Ullis! :) Såhär blev hennes naglar!



Sist men inte minst så fick mamma superfina och fräscha naglar! :) Som hon har längtat! :)
På henne hade jag en glitterVit.! :) Har även gjort lite silverdetaljer på henne, men har dock ingen bild på dom.!



Så det var vad jag har hunnit med sen sist på nagelfronten! :)

Är ni sugna att också få snygga naglar och tycker att det ser bra ut så kom gärna in till oss på salongen eller slå en pling för att boka en tid! :)
Ni är så välkomna!


Kommentarer
Postat av: mami

Äntligen...det är allt lite beroende framkallande det här med naglar...haha..du är sååå bra å duktig..puss älskar dig!!!!

2011-03-16 @ 20:21:22
URL: http://aranele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0