Länge sen sist! :P

Men ändå så har inte så mycket hänt.! :) Bara jobbat en massa.. typ.. :P Tänkte jag skulle visa lite nya nagelbilder som jag har lagt in i datorn, och sen så träffade lille Wille en liten kompis som jag tänkte visa. Har shoppat litte som också kanske är lite spännande. BILDER KOMMER PÅ DETTA !! :D hehe..

Först kommer Alla de nya kläderna jag shoppade, Annliekotten lurade på mig jackan som ni snart ska få se, jag HOPPAS att den är bra nu Annelie ;) hehe...


Sen fick det även bli den svarta tröjan/cardigan.
Hoppas den är lika skön som den ser ut att vara!


Kunde inte så emot denna fina klänning, har sucktat efter en liknande som jag provade på Gina tricot förra sommaren. Och den här är hyffsad lik den. Plus att denna var nedsatt till halvapriset. Då kunde jag inte hålla mig! :P Sen linnet brevid var på rean, sådär sommarsnyggt eller gymsnygg ;P Om man nu tränar på gym. :P Själv får jag väl strutta runt på gatorna med det isådana fall ! ;)

Sen så slank det ner en sak till med de får bli en liten hemlighet tills jag får hem paketet. Vem vet vilka som läser denna blogg ;P hehe.. Visar såfort jag får hem packetet! :)


Kommentarer
Postat av: annelie

men va fan.. det var ju den tröjan jag ville ha med.... att jag missade den... den kanske går att lägga till nu efter?

2011-03-15 @ 22:34:53
URL: http://annlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0