Sorgligt!

Jag och J har precis kollat klart på en film som gick på tv.n. Hachiko hette den. Den var jätte bra, men ack så sorglig.

 


Att man kan vara sin husse så trogen som denna hund trodde jag inte. Hunden återkommer till tågstationen i 10år efter att hans husse har gått bort. Hachiko får bo hos föräldrarnas dotter. Men det vill inte Hachiko så han rymmer och sover under ett tåg nära stationen, och varje gång ett tåg kommer in till stationen så sätter sig Hachiko på sin plats untanför dörrarna vid stationen för att invänta sin kära husse. Dag in och dag ut i 10 år. Kan ni fatta det?! Helt otroligt!
Helt klart att denna staty skulle stå där. Det kunde inte vara mer än rätt!

Det var mycket känslor i denna film. Man levde sig verkligen in i den !

Jag älskar min Lille Wille! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0