OnsDag.!

Tänk att jag kan vara lite duktig att jag nu har skrivit här i bloggen nu i ett par dagar. :P haha.. Snart sjunker väl intresset! haha. :P
Idag har jag haft full upp på jobbet igen, vilket känns helt okej faktiskt ;) Kanon kul och ha att göra.! Så idag har jag haft ännu en trevlig tjej som har fått sina naglar fixade! :) Tänkte visa lite bilder på det tänkte jag. :) Ni får gärna komentera och säga vad ni tycker?! :)





Tycker själv att det ser mycket bättre ut än den första gången jag gjorde ett set. :) Det är lite roligt med bilder, för att det kan se mycket finare ut än när man sitter där och pillar och känner att man har gjort det finare en annan gång. Men jag är nöjd. Ser super frächt ut tycker jag! :)
Vad tycker du/ni ?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0