Nagel snack!

Nu tänker jag ge mig själv en klapp på axel. För att jag tycker att man ska göra de ibland när man känner att det går bra eller att man förbättrar något. Man behöver och ska vara stolt över bra förändringar i livet.

Och idag så känner jag att jag vill ge mig själv en sådan klapp. Just för att jag satt nyss och kollade igenom lite bilder på mina nagel-jobb jag har gjort hittills. För det brukar jag göra, att ta bilder. För att se hur jag förbättrar mig. Vilket jag ser att jag har gjort. Och vad mycker roligare det blir att jobba med det. Ärligt så i början tyckte jag att det var spännande och se hur det var, men när man är ny och ska börja med kund. Så tar de sååå läng tid. och det gör de med de första kunderna. Men nu när man ser och även får lite beröm så blir det bara roligare och roligare. :) Happyface! :P

Tänkte att jag skulle lägga upp bilder från första kund till den sista. Så får ni med se och komentera gärna och säg vad ni tycker om mitt jobb! :)

Här kommer min modell hos M. Linda! Super bra kund! :) Kul att du ville ställa upp! :)



Min andra kund var Emelie, super trevlig tjej!



Min 3.de var Lisa en tjejkompis till lillesyrran. Hon kommer nästan helt 100 bli min examensmodell! ;) Bra fingrar och en super gullig tjej!



Min 4.de kund var Maja. :)



Sen kom Louise med tjockismagen ;) Så fin så! :)



Sådär :) Sen har vi mina återbesökare :D

Först ut var Linda igen, vilken skillnad! :)


Super bra gick det tyckte jag ! :)

Sen har vi lillesyrran! :)



Inte illa pinkat va ?! :)

Nu får de räcka för idag ;)





Kommentarer
Postat av: Saraah - Frisör & Nagelteknolog

kanon bra jobbat...du är värd mer än en klapp på axeln...puss älskar dig!!!

2011-02-24 @ 22:58:20
URL: http://aranele.blogg.se/
Postat av: annelie

du är superduktig :)

2011-03-03 @ 15:13:26
URL: http://annlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0