Måndag!

Idag är det alla hjärtans dag! Och den har jag inte kommer inte att fira något speciellt så, jag har fått och gett bort lite blommor. Med liten tillhörande godsak. Det är det enda. Och jag tycker att det räcker gott och väl. Varför ska man fira denna dag lite extra bara för att det är alla hjärtans dag? Aja så var de med den saken...

Sen vill jag bara säga grattis till min twinsis, som var på en arbetsintervju och fick det. Stort GRATTIS ! =) Hoppas att du trvis där nu bara! :)

Har även gjort lite naglar som jag tänkte lägga upp senare, men nu snart är det dags för lite käk. :) Magen skriker.!





Kommentarer
Postat av: Saraah - Frisör & Nagelteknolog

Tack så mkt! :) Ja men de kan väl bara bli bättre än va de har varit ?;) <3

2011-02-14 @ 20:20:12
URL: http://aranele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0