Lycklig..

Jag blir faktsitk lite varm och får ett leende på läpparna när jag tänker efter hur bra jag egentligen har det. Och vart jag har kommit i livet?! Man har det allt bra.

Jag har ett jobb, ett heltidsjobb.
Jag har en underbar familj och vänner.
Jag har min kära och underbara sambo och våran lille vovve Wille.
Jag har lite extra jobb där jag skaffar mig jobb när jag känner för det. :P
Jag går en utbildning där jag blir nagelteknolog.

Jag skulle kunna rabbla upp många många fler punkter på saker som jag har i livet som är guld värt.! :)
Men nu tänkte jag visa lite bilder från min nagelutveckling, om de vill komma in idag.! :P


Sådär här kommer det lite. 
 

Här är det en hand som vi har fått öva, öva och öva på. Denna hand har varit så tålig med oss tjejer som har gått kursen! :) Handens fingertoppar är av gummi typ, med lösa naglar som går att plocka bort och sätta dit nya osv. Här har jag satt dit nya naglar. Och ska börja fila till dom för att sedan sätta dit löstippar. Och sedan lägga material.!

Här har lagt på både det vita och även blush pink- materialet. Nu ska det bara filas lite och sen lackas så är det klart :D


Sådär, så blev slutresultatet! :) Blev ganska nöjd med dom! :)
Vad tycker ni ?!


Kan även visa lite andra färger som jag har gjort på mig själv, dock är dom bilderna lite mörkare, men visar dom ialla fall! :)



Mörkglittrigblåsvart! :D haha


Såhär har mina naglar sett ut ett tag. Dock BÖR jag göra om dom, men tiden har inte riktigt funnits än, vi får se om ett tag. Har haft så mycket att göra på jobbet så det hinns inte med just nu helt enkelt. Får ta tag i det senare.
:)







Kommentarer
Postat av: Madde S

Vad kul att du är lycklig! Det är jag med! Fast det är allt lite jobbigt att pendla :P

2011-02-18 @ 05:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0