Morning!

Ja det kan jag verkligen säga. Är så fruktasvärt trött idag. Har jobbat natt. Fick faktiskt en hel del gjort med PH (Perfect Home) grejerna. Vilket jag behvöde. Har ju bokat in mitt första Party.! Det ska bli såååå spännande. Men visst blir man lite nervös när man inte riktigt vet hur man ska lägga upp det hela eller hur mycket man ska prata om varje produkt. Det löser sig med tiden tror jag :D

Sen ska jag ringa upp min gamla klasskompis. Ska kolla lite med henne hur hon brukar göra, och hur hon lägger upp sina partyn. Kan vara skönt att kanske höra från någon hur den brukar göra.! :)

Nu ska jag försöka kvickna till lite mer för att sedan ta en promenad bort till Tess som ska få en katalog med PH grejerna! :) Sen vill ja få upp lite bilder på mina grejer jag fick. men det kanske kommer till veckan. Just nu så står ALLA fina saker nere på salongen! :)

Nae här kan jag inte sitta mer..! Iväg med mig!! :)

Hej svej!





Kommentarer
Postat av: isabella - mitt liv utanför göteborg

Sv: Ja , jag vet de är (:

2010-09-12 @ 22:58:00
URL: http://vaanilla.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ja det har varit helt underbart. Vill åka igen :)

Haft det bra hemma?

Allt bra med dig annars? :)

Puss&Kram

2010-09-14 @ 12:15:32
URL: http://fanniiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0