En dag med många saker i huvudet!

Idag har jag min andra lediga dag. Jag har hunnit med en del här hemma. Vilket är super skönt.!
Sen senare idag ska jag iväg på Kursen med Wille igen. Ska bli kul, men mindre kul är det om vädret kommer att fortsätta som det har gjort denna dag. Usch.. Hoppas det blir bättre tills ikväll..

Nu har jag suttit i dagar med detta projekt som jag har gett mig in på .! Jag hoppas att det kan gå bra ett tag ialla fall.! :) Har ialla fall 2 partryn inbokade. Men önskar att jag hade fler på schemat :) Det kommer väl det med! :)

Nu harjag suttit med detta inlägg i över en timme. Kommer inte på så mycket mer att skriva.

Jag ska försöka fixa om min blogg till utsidan, och sen försöka få in lite bilder på grejerna jag har hemma från PH (perfect Home) :) Så ni kan se dom! Och kanske ev beställa om de är någon som är sugen på det! =)




Kommentarer
Postat av: Madde S

Kul att du uppdaterar så ofta :D

2010-09-15 @ 05:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0