Försäljning!

Jag har ju sagt många gåner att jag ska lägga upp lite bilder på produkter som jag har o säljer.! Så imorn när jag får en lucka på salongen så ska jag försöka få till några bra bilder på en del produkter.

Kommer köra lite med Veckans produkt tror jag.! :) Vad sägs som de? Vore de något ?

Så ska jag försöka lägga upp en vecko-planering så ni ser lite hur de går med min roll som konsulent. Med hur de går på partyn osv. :) Jag ska försöka få med mig min kamera på partyn med. o kanske lägga ut lite bilder. Vore de spännande kanske ? =)

Sagt o gjort! Nu ska ja ta tag i saker! :)



Kommentarer
Postat av: Madde S

Det vore jättespännande :D

2010-10-29 @ 05:20:48
Postat av: Fanny

Taaack sötnos :)

Lycka till med alla partyn nu!

Du får ha hos mig när vi flyttat:)

Puss o kram

2010-11-04 @ 22:02:11
URL: http://fanniiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0