Sammanfattning från en tid tillbaka...

Nu har det ju varit ett tag sen jag skrev här igen. Vilket jag inte fattar varför jag ska ha det så svårt att uppdatera lite oftare... =/ hmm.. jaja. jag får ta tag i det någon gång. på riktigt! ;)

Så vad händer hos mig och vad har hänt sen sist.?!

Jag har jobbat jobbat och jobbat. Just nu känns det som om jag har många bollar i luften. Men samtidigt är det skoj att ha saker att göra, speciellt om man tycker sakerna är roligt. ! =)
Jag har ju börjat som jag sa lite sist med att åka runt lite och prata lite om heminredningsgrejer och presentartiklar. =) Super mysigt att jobba med! Det tråkiga med det är att det har kommit upp lite saker som jag har lite svårt att förstå. Det gäller skatt osv. :D hehe. Men vi får se. det löser sig !

Sen har jag funderingar på att gå en nagelutbildning efter jul o nyår och allt.! =) Det ska bli spännande! =)
Hoppas att det är något för mig :) Vilket kan ge mig lite mer variation på jobbet. och kanske lite mer kunder! =)

Sen har ju min ena älskling fyllt år! Lille Wille är nu 1 år gammal! Gud vad tiden går fort. Helt sjuk, men de är iofs rätt skönt att han blir lite äldre. Man kan ju prata lite mer med honom så han förstår lite mer vad man menar. Det är skönt. Men man saknar lite när han var så liten och gosig. Nu att sitta still och bli klappad är det farligaste. Det går inte! Så det är skönt och mysigt när vi sover och vaknar till lite på morgonen. Då är wille så mysig, manfår gosa och snosa lite på honom! =)
 


Killen blir bara större och större. Men nu blir han nog inte större i storleken iaf.. =) Men gud vad jag tycker om våran lille kille!







Kommentarer
Postat av: Fanny

vilken sötnos han är :)

2010-11-08 @ 23:44:11
URL: http://fanniiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0