En kort dag, med en lång natt framför mig!

Ja dagarna blir så korta när man jobbar natt tycker jag. Och nätterna på jobbet känns som en evighet. Hmm.. Nu är jag här ialla fall.

Jag tänkte få ner lite i dokumenten om hundkursen så ja kan lägga in de här på bloggen. Vet att det iaf finns en person som gillar att läsa om oss på kurserna! =) Så de ska ja försöka göra. Om jag får nog med ro att börja skriva. :P

Idag är det alla helgona dagen. - Dagen som är tillägnat våra nära och kära som har gått bort. Vi kommer alltid att älska er och sakna er till tusen. Tänder därför ett ljus här på jobbet medans jag skriver detta. <3

imorn ska vi till min svärmor och fira henne. Hon har fyllt år. Så vi är ett gäng som ska dit och äta lite mat och umgås. Wille ska med och träffa R och S's hundvalp! Hoppas hoppas att dom går ihop och leker bra. :) det vore tråkigt om det inte gick. =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0