Underbart.!

Ja jag kan inte ge det ett bättre ord för denna dag. Och framför allt detta väder. Plus att jag är ledig. Jag kan inte klaga idag känner jag. =)

Just nu sitter jag på vran fina balkong som vi slet med igår. Tänkte att ni skulle få se lite bilder på hur den blev.. Den är dock inte ritkigt klar än, lite smått och gott som ska fixas och sen ska det till lite mer pynt. =) Haha. Om jag får välja. ;) 

Här kommer det två bilder på den hur den ser ut just nu.!





Rätt så enkelt. Men vi tyckte att det blev betydligt finare med mattan på golvet än de trägolv som förra ägaren hade lagt. Kan ju säga då varför de hade trägolv, det var för att hon hade rullator och skulle slippa bära den uppför tröskeln när hon skulle in och ut. Så golvet var uppbyggt till tröskeln. Men de slet vi bort igår och skrubbade av hela balkongen. Vi tvättade även solskydden som sitter på sidan av balkongen. Sen planterade jag en blomma i en kruka och ställde ut. Den ska dock upp på en liten pall så den får lite mer ljus på sig! Har även ställt en blomma på borden för att få det lite mer trevligt. :) Vad tycker ni?!

Jag och min sambo satt och åt här ute igår, vi pratade även om vi ska ta och köpa lite infravärme hit ut för lite kyliga sommarkvällar. Det vore super skönt ju.! Vi får kolla upp det. Måste ju se om man kan fästa dom någonstans först. Det måste vi kolla upp! :)



Kommentarer
Postat av: Madde S

Det vart ju jättebra :D

2010-05-25 @ 05:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0