Regn Regn Regn!

Huua att det ska regna så..! Inge vidare.. Men jag har varit duktig ialla fall. Har nyss varit ute med Wille på en lång prommenad. Det var skönt, förutom att det kom massa regn, men de är inte kallt för fem öre. =) Nu ska jag äta lite frukost. Sen bär det iväg till gymmet en stund. Måste köra lite nu innan mitt kort går ut, men min motivation till träning ligger inte högst upp på listan direkt! Blää.. Men men.. Annars så blir det nog en rätt lugn dag. Vi kanske ska hyra lite film sen när sambon kommer hem. Det är väl sånt väder idag? =) Film-mys-väder.! :D

Jag ska försöka få ihop två inlägg om valpkursen. Har inte haft tid till att sätta mig ner och skriva om det. Men hinner jag inte det under dagen, så hinner jag garanterat det inatt då jag jobbar igen! =)

Höres senare! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0