My day.!

Min dag kommer inte att bestå av så mycket mer än det jag har gjort idag. Jag har dock gjort en hel del idag. Det enda som står kvar på min lista är valpkursen ikväll. Det är dock den sista för valparna. Vi får se lite vad vi ska gå sedan. För jag vill fortsätta med något med Wille. För vi båda tycker det är super kul! =) Min far ska följa med ikväll och ta lite bilder på hundarna. Så ska försöka få up en bild här med tänkte jag. Så ska ni få se allihoppa.! Vissa av er har läst mina berättelser om hundarna. Och är säkert lite nyfikna på hur dom ser ut. Så en bild på oss alla ska jag försöka få med mig hem ikväll. :)

Nu blir det lite mer sooool sen ska jag göra iodrning oss inför kursen!

Have a nice day! In the SUN! :)




Här får ni en bild på min lille kille! Visst är han fiin?! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0