Torsdag 18/3-10

Idag har man jobbat lite, och jag kan säga lite, har haft 2 kunder idag, givande dag va?! Suck.. Men men vissa dagar är det mer än andra. Så det har varit en rätt lugn dag. Har lite mer att göra imorgon, skönt. Och imorgon är det Fredag. Efterlängtade fredag! Och i helgen är jag ledig, vilket ska bli väldigt skönt! Men har en del att göra ändå. Ska hem till mina föräldrar och dra med mig lite saker hem. Har ju inte rensat mitt rum än. haha.! =P Det blir lätt så. :) Så det ska jag ta mig an i helgen.

Ne nu får det snart bli en promenix med den lille. Sen får det bli natten. Sitter och gäspar för fullt här.
Imorn kväll har jag lite käk som jag har planerat in, tänkte göra lite kycklingfile på en rostad brödskiva med lite klet, bacon, sallad, tomat, och rödlök. Och till det serveras det klyftpotatis tänkte jag. Låter inte det smarrigt?  Ska se vad sambon säger om förslaget! =)



Natti natt!
Take Care!


Kommentarer
Postat av: mormor

Men gud va gott det låter! Det kan du få bjuda mej på? Men den där lillklumpen som ligger där herregud va gött.

2010-03-18 @ 22:55:58
Postat av: Madde

Det lät väldigt gott :D

2010-03-19 @ 08:20:28
Postat av: annelie

fan va du bloggar, älskar :)

2010-03-21 @ 21:54:45
URL: http://annlii.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag måste ju, alla klagar ju att den dammar bort snart ;)

2010-03-21 @ 21:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0