Tisdag 16/3-10

Idag så har jag varit ledig från jobbet. Och jag har hunnit med en hel del idag.

- Rensat bland mina kläder
- Diskat lite
- Varit ute på långpromenad med Wille
- Tvättat upp lite kläder
- Tränat
- Handlat

Så nu känner jag att jag har gjort en hel del bra saker. Och egentligen hade jag velat ha något som belöning. GODIS.!! Är så fruktansvärt godis sugen. Men NEJ inte idag, det är inte lördag! ;)

Ikväll så har lille Wille varit jätte trött. Kanske var promenaden som gjorde så att han är totalt däckad ikväll. =P hehe. Bubben!



På måndag så börjar valpkursen. Det ska bli jätte spännande och se hur det kommer att gå. Hoppas han är duktig och inte bara skäller ;) Det ska bli kul och se hur han beter sig! =)


Titt ut! :) hehe


Så nu ska jag nog göra mig klar för natten. Helt slut i kroppen! Imorn vankas det jobb igen!

Ha de fint vänner!



Kommentarer
Postat av: mami

han ligger ju utan för korgen med halva kroppen...haha..då är man trött..söt..puss å kram

2010-03-17 @ 20:22:08
Postat av: Madde Sahlén

Söt han är! :)

2010-03-18 @ 05:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0