Tattuering! 091108

Det var då som vi tre Jag Sarah och Fanny åkte in till Kristinehamn för att sätta nålen i oss.! Gissa om vi var närvösa när vi parkerade utanför huset?! Jag har ju alltid sagt att jag trodde att det skulle göra sååå ont att jag skulle börja böla.. Jag var helt inställd på det. Men tårarna kom inte, men ont de gjorde det. Men det är en smärta man kan stå ut med. Stundtals kändes det inte alls och på vissa ställen så gjorde mer ont. Men jag ångrar mig dock inte att jag gjorde den. Är nöjd men skulle vilja fylla i den. Jag tror att jag satte den på ett ställe som man inte märker av den så mycket och i sin tur så tröttnar man inte på den. Jag tycker även att man ska ha en baktanke med de motiv man gör. Det är ju ingen gnuggis direkt. Utan den sitter där den sitter när den väl är på plats. Så en extra tanke är inte dumt! Som sagt, den dagen är nog ett minne för livet. Vi var så nöjda alla tre! Det blev en lyckad dag! =) Lägger upp lite bilder på min tattuering så ni får se vad jag gjorde för något. Ni får gärna lägga en komentar om hur ni tycker att den blev. Det vore lite roligt och se vad ni tycker! =)







Sådär ser den ut! Jag tycker ialla fall om den ! =)



Kommentarer
Postat av: Malin

ååh, jätte fin gumman! :)

Nu blir jag bara mer sugen på att skaffa en egen! usch, haha beslutsångest!



Men din var jätte söt och skit snygg :)

Kram på dig

2010-03-28 @ 17:02:52
URL: http://chickity.blogg.se/
Postat av: natta

tjusig!

2010-03-28 @ 17:38:02
URL: http://natalies.se
Postat av: Malin

Så lite så :) Den var verkligen jätte fin!

Joo, faan måste ta mig mod och våga snart alltså!



Juste, du jobbade som frisör va? Har du gått en utbildning då?..Skulle behöva lite tips om vad jag ska göra med mitt hår, hehe :)



Kram på dig gums!

2010-03-28 @ 19:47:28
URL: http://chickity.blogg.se/
Postat av: annelie

den är fin fin :)

2010-03-28 @ 22:38:13
URL: http://annlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0