Me Me Me..




Då var det helga.! Vilket jag är sååå glad över för nu har jag varit så trött på jobb. Så den häe helgen blir det nog bara att ta det lite lugnt. Jag ska i och för sig till mamma och pappa i helgen. Ska plocka ur mitt rum. Hör nu! Det är nu snart ett år sen jag flyttade hemifrån, men har fortfarande inte rensat ur mitt rum hemma hos dom! :D haha.. Kläderna är väl det ända som jag har plockat med mig helt! =) hehe. Så det har jag på schemat, och träning på söndag. Annars så ska det bli en lugn helg för mig!


Jag är så sugen att göra något med mitt liv. Gå någon utbildning eller liknande, eller ah jag vet inte. Vill göra något. Något som jag kan tycka vore skitkul. MEN VAD?!?! Det är ju de jag inte riktigt vet. Jag hade ju en gång i tiden tanken att gå lite åt hudterapeut. Det verkar vara intressant och roligt. Roligt att kunna fixa människor fina i ansiktet och så vidare. Men sen skulle även lite make up vara lite roligt att kunna. Tänk dig att kunna lägga en PERFEKT party make up?! ;) Jag får ta mig några funderare till kanske. Alla dessa saker kostar ju lite pengar med. Inget som jag bara kan plocka upp ur bakfickan direkt. Men det skulle vara kul med något nytt.

Snart är det ju skärtorsdag.! Vilket innebär PARTY NIGHT! @ Emelies place. Ska bli super! Hoppas alla tanter är på lika party humör som jag börjar bli.. =) Det kommer bli en super kväll!

Take care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0