Lördag 20/3-10

Idag har jag varit hos mina föräldrar och rensat ut lite från mitt rum, och har plockat ner massor av saker som jag ska hämta. Det står packat och klart men fick dock inte plats med så mycket i min lilla bil.! Hade ju med lille Wille. Så han var ju tvungen att få plats på ett litet hörn där bak! :) Så jag får nog hämta lite mer saker imorn eller till veckan! =)

Nu har jag ätit lite granna och nu är det kvällen, blir super lugnt. Sitter och små tittar lite på Körslaget som började ikväll. Lite roligt att se vilka som är körledare. I en av körerna så leder ju Ralf Gyllenhammar. Vilket jag mötte förra helgen då jag jobbade. Han spelar i Mustasch. Hehe lite roligt när man såg honom i verkligen förra helgen! :D hehe.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0