Ett antal dagar sen.

Vet att det finns vissa som är lite nyfikna på min blogg. =P nämner inga namn! :D haha. Men ibland så finns det inte tid att sitta och skriva om dagen vad man har gjort eller om någont annat. Man kanske prioriterar lite annorlunda. Men hos mig i min vardag så finner jag inte så himla mycket tid till en blogg. Kanske lite tråkigt enligt många men enligt mig så ser jag bara det som att jag har ett liv utanför datorn.! =) Även fast man sitter en del vid den, men till andra skäl.

Jag har dock inga nya bilder på den lille mannen som börjar att bli stor. Ni ville ju veta vad han har för sig om dagarna och hur han växer osv. Vi får se om jag kan få in några nya bilder i kameran nu i helgen, kanske imorn så kan jag lägga in dem imorn när jag jobbar.! Men lovar inget.

Annars har det inte hänt så mycket, busiga och trötta dagar. Men mest bus! Han börjar bli lite mer rumsren nu. Och det gör allt mycket roligare! =)

Nu har det bökat här på jobbet, så nu hinner jag inte skriva mer, ni får en uppdatering ikväll/inatt om ni har tur ;) Mohaha!


Over And Out!

Kommentarer
Postat av: mami

bilder vill vi gärna se...puss

2010-03-13 @ 18:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0