Det blir inte alltid som man tänkt sig.....

Suck suck suck.! ah vad mer kan jag säga.! Jag tycker att det är något som inte stämmer ialla fall. Men men det är väl bara tacka och ta emot. Och betala in skiten! Jag kanske då ska säga att jag har fått reda på min skatt som jag trodde att jag skulle få tillbaka ifrån. Men i mitt fall så blev det icke så. Inte detta år.! Summan som ja fick betala var inte liten heller. Humm.!

Ikväll skulle jag lägga ut hela historien kring wille. Men den kommer inte idag/ikväll. Har kollat upp allt kring skatten osv. för att hitta felet. Men desvärre så är de nog inge fel på den. Men men..

Nu blir de natten här, är super trött idag! Vi får se om det kommer upp något om wille imorn.

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0