All night long!

Sitter på jobbet nu och har precis rensat mitt minnes kort från kameran. Så nu kan jag lägga in en del bilder här :) En liten update från lillen kanske? Jag hittade lite gamla bilder på honom, och vad liten han var när vi hämtade honom helt sjukt. Det går så fort. Önskar att han vore sådär liten ett litet tag till.! Men de är kul att se att han har vuxit lite med såklart!



Det kanske inte syns vilken skillnad det är. Men de är allt en liten skillnad från då och nu! =)



Är man rädd för dammsugaren så ser man ut såhär.! Stackare.. Sitter han inte där så ligger han bakom gardinen ut till balkongen, under bordet eller bakom soffan!



Råttan är med.. ...  



Överallt.. ..



Det är nog hans "favvo" =)
Här kan man se att han har vuxit lite ialla fall.!
Denna bild är faktiskt tagen idag.! Eller nu blir det ju igår ( 26/3 ).

Sen har jag en bild till, såhär satt han när han var mindre. Det är när han ville upp i knät.! Sötnosen!



Hoppas att ni komenterar lite mer nu. nu har jag bloggat lite mer på sista tiden, plus att det kommer ut lite mer bilder !  ;)

Kanske hinner med en till uppdatering innan jag slår igen mina ögon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0