work work work!

Nu sitter jag och väntar in ett par som kommer in senare, eller nu är det inte så lång tid kvar. De skulle vara här vid fyra. Och denna natt är inte över än, men jag känner mig inte super trött. Vilket är skönt!

Har blivit frågad om att börja mitt pass imorn kväll en timme tidigare. Jag suckade på en gång, räcker det inte med 8 timmar att inte göra något på?! Jag skulle ialla fall kolla upp det och ringa Ove imorn för att tala om hur jag gör. Visst det är mer cash. Men ah vi får se hur jag gör imorn.

Hade tänkt att lägga upp en bild på Wille, men självklart glömde jag sladden hemma. Orkar inte MMS.a in bilden. Så det får bli imorn kväll. Eller i kväll dvs.

jag jobbar min sista helg nu innan jag har semester härifrån, vilket ska bli skönt att vara ledig på helgerna nu! Vet inte hur det känns att vara ledig så länge, men det är något jag ser fram emot! =)

Skriver senare ikväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0