Bröllop.!

Ja är det bara jag som har kollat på tv på det enorma bröllopet? :) Det är så många fina klänningar och frisyrer. De var fint! =)

Nu har det blivit lite lugnare här på jobbet. Så nu kan jag koppla av lite mer. Fick dock börja en timme tidigare än vad jag brukar, inte det roligaste. Speciellt inte när de är kvälls/nattjobb. Men men det får gå ialla fall! Jag gör min sista natt nu innan jag har semester härifrån. Det känns underbart att vara ledig på helgerna nu i sommar.!

Tänkte göra lite inlägg om Våran lille skrutt. Han är inte så liten längre. Ska bara knåpa ihop lite att skriva om! =) Återkommer under timmarna..


"Det största av allt är kärleken" Think about that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0