Okejjrå sis får väl göra som du säger. ;)

Hmm ja har nu fått en tillsägelse om att skriva ett inlägg innan jag ska gå o sova, så jag får väl göra som syrran säger då ;) Så hon blir lite glad :D haha.

jahopps, ska ja skriva då tro, idag har jag tvättat lite eftersom vi har en liten kille som läcker tidigt på morgonen (natten). Så de är bara o se glad ut och göra de. Hoppas han lär sig snart ;P hehe.
Sen var jag och J inne i örebro en sväng, jag skulle ha en extern hårddisk, så jag kan lägga in ALLT som finns på datorn i den. Vore ju lite trist om allt försvann om datorn pajar.! =P Men nu kan det inte ske. Tur!

Imorn är det jobb och ett besök hos farbror doktorn (veterinären) för lille Wille som håller på att bli stor, han växer så de knakar. =) Det ska bli kul och se hur han reagerar på de. =) Hoppas att de går bra! Kan slänga in en bild på honom med !

lill gossen!



Sådär då blir du lite mer nöjd nu sis? ;) haha.!

O A O!
Alexandra

Kommentarer
Postat av: saraah

Japps skit nöjd! keep it goin ! ;) haha

2010-02-03 @ 08:59:11
URL: http://aranele.blogg.se/
Postat av: saraah

Nu dammar de snart här inne! blåååååser ;d hehe

2010-02-04 @ 22:43:45
URL: http://aranele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0