Helg men även jobb!

Javisst idag är det både en ledig dag och en jobb dag, ledig på dagen och jobbar på natten! Vilket jag inte ser fram emot just nu känner jag. Håller på att bli sjuk, jag som precis har fått för mig att börja träna igen. Och känner mig väldigt motiverad. Men ändå inte,för att tiden kanske inte räcker till.. Plus att den lille krabatden behöver tid med. Mycket tid. Och börjar jag träna så kommer jag ju garanterat hålla på några kvällar i veckan. Vet att min käre mormor har sagt att hpn ställer upp om de är så. Men de känns ändå lite dumt att behöva lämna honom varje gång ja ska träna till henne. Fast att ja vet att hon vill de. Men ah ni fattar säkert. Så jag är lite delad just nu. Vet inte hur jag ska göra, och vad för kort jag ska köpa, 10-kort, 1 månad, 3 månader eller halvår. Varför ska de finnas en massa olika val ?! Svåra val. Fast detta val är inte något svårt eller stort, men känner ialla fall att det är svårt.
Bara önskar att den lille kunde bli stor nu, plus att snön och vädret ska bli mildare så man kan gå långpromenader. Och att man även slipper hålla ögonen på honom exakt hela tiden så att han inte kissar eller bajsar inne.! Önskar att han kunde ge ifrån sig något slags ljus eller pip så att man vet att nu vill han ut. Det vore toppen faktiskt! =) Men de kommer väl !

Igår var jag och syrran till träningslagret för att träna lite. Jag ville testa det nya passen de har tagit in Indoor Walking. Skit skoj! Och väldigt jobbigt! Och då ska jag säga att jag tycker att jag kan ge mig en klapp på axeln, för då har jag inte tränat sen den 6 december. Så att jag tog mig igenom passet är ett under :D haha. Usch på mig. Jag kan ju skylla lite på att jag får min dagliga motion genom att springa upp och ner, in och ut med den lille.! =)


Jag får helt enkelt funder lite på det där med träningskort! =P
Har ju några timmar framför mig på hotellet ikväll, för då är de dags för lite jobb igen!
Kanske tar en paus från allt tänkande och slänger in ett inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0