Härliga söndag!

Ja just nu sitter jag och pratar träning med en kompis. Man blir så pepp på allt som har med träning, kost och allt som hör till.!  Tänk att man ska ha så fruktansvärt dålig självdiciplin! =D haha.. Jag vet ju vad som är bra och dåligt, vad man kan träna olika övningar osv. Men jag gör de aldrig. Men jag ska ta mig i kragen när den lille blir lite större, då ska vi allt gå ut o gå. Massor av långpromenader.! Så fläsket får röra lite på sig! För de behövs.. Hmm man blir lite depp på sätt och vis med på samma gång, eftersom jag var så duktig för ett tag sen, var till gymmet varje dag och kämpade. Men sen så tog de bara slut en dag, mycket inför jul och sen kom det en liten korv hem till oss som faktiskt behöver massor av tid. Ialla fall nu när han är liten.
Undra om man ska ta ner sin situps bräda som står på vinden och dammar och sen ta hem lite handtlar från mamma och pappa där dom ändå bara står och dammar, så kan jag ialla fall försöka vara lite duktig.! =)
Mycket tankar om träningen här nu! Skärp dig Alex och kom igen! 

             

 Ta dig i kragen och kom igen! =) I can do it!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ja sen ska jag nog ta mig en promenix i det otroligt fina vädret idag! Solen skiner och det är inte ett enda moln på himlen. Underbart! Synd bara att det är söndag, hade varit härligare med lördag! :D haha. Men nu är i te fallet de.! Vi får se hur dagen slutar. Tar de lite som de kommer idag! =)




Hej hopp..!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0