Äntligen Fredag!

Det är en underbar dag i veckan OM man är ledig dvs.! =) Vilket jag är denna helg! Är super glad över det.

Igår var det tänkt att jag skulle hinna slänga in ett inlägg innan jag skulle till en vän! =P Men tiden flög förbi på jobbet och jag blev lite sen, vilket blev ett uteslutet inlägg. Hade det super mysigt med tjejorna! :D Tack! Och Tack J för maten det var super gott! =) Det måste bli fler gånger som vi ses, alltid lika mysigt, och jag förstår inte riktigt varför det blev ett uppehåll från förr. Eller jo det vet jag, alla byter skolor, pojkvänner jobb osv. Det är många faktorer som spelar in. Men det är då nu är nu och vi har börjat umgås lite mer nu. Vilket jag tycker är super mysigt. Plus att jag känner att jag kan slappna av riktigt när jag är med dessa vänner, vill eller har jag ingen lust att göra något någon dag så kan jag säga de utan gnäll ;) hehe. Precis som de ska vara! Love you guys!

Igår var vi ju till veterinären med eller nej de var i onsdags. Usch var tiden går! =/ Men det gick jätte bra, lillen var så duktig så! =)

Idag / kväll ska jag inte göra ett skit.! sååå skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0