Torsdag 15/4 -10

Ja nu var det sådär länge sen igen! Vet inte riktigt någon bra ursäkt mer än att tiden inte räcker till ibland. =/

Jag har ju även börjat på valpkursen. Ganska skoj faktiskt. Eller jätte skoj är det kanske inte men det är jätte nyttigt! Det borde man satsa på om man har tänkt sig en liten vovve. Jag kan rekomendera det! Det kanske är ett ämne som jag kan berätta lite om.! kanske skulle vara lite roligt o höra ? Måste kanske få med mig någon som kan ta lite kort på håll. så får ni se lite andra sötingar med.! :D

Första gången var ju bara en lite mjukstart. Men hon gick igenom lite vad vi kommer att gå igenom och före de fick vi göra lite praktiska övningar med valparna. =) Ledaren sa även att bland de sista gångerna så ska man få göra ett inkallningsprov. HJÄLP tänkte jag på en gång när hon sa de. haha, ja vi får väl se hur de går med de. hehe.. Tror jag vet en till som tänkte likadant som jag. ! :D haha. Mycket jobb ligger framför oss. Det kan jag säga. Men det ska bli kul och se om valparna blir något lydigare och så vidare. Det är ju ingen lydnadskurs men man ser lite på dom att de börjar lyssna lite mer!

Annars händer det inte så värst mkt runt mig. Jobbar och sliter som vanligt. Men har fått lite mer ledigt i veckan, de är otroligt skönt. Det ska väl resultera i att vi får lite mer o göra på de dagar vi jobbar. Vilket bara de är skönt. Dagarna går lite fortare när de finns saker o göra.!

Dagens låt för idag : Akon - kepp you much longer! Den låten sitter som klistret bakom frimärket i huvudet på mig just nu.. ;)

Kommentarer
Postat av: mami

pappa ställer nog upp på kort tagning om du skulle vilja det...ta det stora objektivet..haha

2010-04-15 @ 20:20:21
Postat av: Malin

Svar:



Ellehur :) okej det låter inte helt fel det heller:)

hoppas allt är bra, kram på dig

2010-04-15 @ 22:15:09
URL: http://chickity.blogg.se/
Postat av: Madde S

Jag vill verkligen veta mer om hundkursen :D

2010-04-16 @ 05:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0