Skydda ditt hår!

Tänkte lägga in ett inlägg om två produkter som ger ett jätte bra skydd mot håret. Perfekt till dig som ofta fönar eller plattar håret.! Det är super viktigt att man skyddar det från värmen! Måste säga att jag tycker dessa är super bra. Gillar dom skarpt.!

Leave-In Inpackning.

Märke : Laperle

Serie : Maria Nila - Styling

Produktnamn : Hair Lotion



- Färgbevarande.
- Har en reparerande effekt på håret.
- Skyddar mot värme från fön och plattång.
- Används i både tort och fuktigt hår.


Värmeskydd.

Märke : Laperle

Serie : Maria Nila - Styling

Produktnamn : Flattening Spray



- Håller håret rakt.
- Skyddar mot värme från fön och plattång.
- Innehåller UVA-Skydd.
- Appliceras i fuktigt hår före föning.




Hoppas ni har någn nytta av detta inlägg. =) Alla kan behöva få lite tips ibland. Och det är många där ute som inte tar hand om sitt hår väl. Test och se vad ni tycker!




Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!

Kan jag använda Leave-In Inpackningen fast du vet att jag inte plattar eller fönar håret? Om jag kan använda den typ som reparering bara?

Puss

2010-04-24 @ 10:59:07
Postat av: Alexandra

Absolut.. Eftersom det är en inpackning så är det bara bra för håret.! Så det kan du absolut göra.Den är ju jätte bra för de som har färgat håret med. =)

Puss

2010-04-24 @ 15:07:22
URL: http://aboutarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0