Sämst!

Har nu gått en hel del dagarn sen jag sa att jag skulle lägga ut ett inlägg om ett hårfall. Jag måste ta mig i kragen nu. Men nu har jag glömt kameran. så ja får uppdatera inlägget senare med lite bilder. får bli ett inlägg med lite tips och råd till denna tjej! =) Hoppas hon blir glader ialla fall.

Anledningen till att det inte har blivit något inlägg är väl att jag har massor att göra utanför bloggen och denna dator. Men nu när jag jobbar, så BORDE det finnas lite tid kvar. Men ibland så har man verkligen ingen lust att få ner något. Utan då är det bara så skönt att slappa lite här, sluta ögonen och bara "vila" en liten stund! Ska ta mig i kragen att prata med Chefen här på jobbet om lite ledigt i sommar! Känner att jag måste ha de! =/ Suck detta är inte roligt någonstans.

Sådär nu ska ja försöka knåpa ihop ett inlägg .. :P

Kommentarer
Postat av: mami

jag önskar att situationen var annorlund...att det fanns mer jobb hos mig ...men nu är det som det är...alltid en berg-o-dalbana....pust...älskar dig

2010-04-11 @ 03:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0