Hard Work Work!

Sitter åter igen på jobbet. Och funderar ut ett inlägg som jag hade tänkt att skriva. Men jag får ta det en annan gång. Glömde en bok hemma. Det är lite vad vi går igenom på hundkursen som jag går. Eller jag får väl säga Valpkurs. Jag tror inte att jag är ensam på våran kurs som vill att hunden ska lyda på en gång. =D haha. Får tänka på vad Lena kursledaren sa. - " Det är för fan ingen drisyrkurs ni går" "Dom är bara valpar, och de här är en grundkurs." Jag har nog lite för stora krav på den lille ibland. Men de är nog så som jag är, har haft en del stora krav på mig själv med ibland. Så jag får tänka på det hon sa varje gång jag tänker att "varför lyder han inte för?" =) Han är bara valp, det finns mycket lek kvar i honom. =)
Kan kanske dra ihop lite snabbt i ett inlägg vad vi har fått gjort och hur det har gått för oss osv. =) Kanske är roligt och läsa?! Och kanske bra för mig att kolla tillbaka och se att han verkligen har förändrats.. =)

Uppdatering kommer senare! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0