En vecka sedan!

Ja då har det redan gått en vecka sen jag bloggade sist. =/ Inte min tid just nu att blogga känner jag. Vet inte varför det inte blir av riktigt. Men men, så kan det vara.

Har ialla fall en ledig dag idag. Och imorn med, men har lite på schemat som skall göras. =) Sen blir det även lite jobb i helgen, vilket jag ser lite mindre fram emot. Men det får funka.

 

Jag måste bara säga en sak som hände förut. Jag säger då de, de som har djur och kanske speciellt hundar vet vad jag pratar om. Många vet att vi fick ta bort mina föräldrars hund förra våren. Vilket var Jätte jobbigt. Usch! Jag gjorde i slutet av hans liv en video, men en låt i. Sting - Fields of gold. Vilket är en jätte bra och väldigt fin låt.! Den dök upp på tv'n förut. Jag bröt ihop totalt. Jag kan inte lyssna på den där låten utan att tänka på Max som han hette. Men ialla fall, när jag satte mig i soffan med tårarna rinnandes nedför min kind så kom lille Wille och hoppade upp i knät på mig och slickade mig i ansiktet. Det var precis som om han ville trösta en. Och då tänkte jag på vad djur gör mycket för oss människor. Helt otroligt. Man blir så glad av dom så det finns inte. Ibland är de jobbiga men de är helt underbara i det stora hela. Den lille vovvsen som vi har skaffat kommer att bli och redan är något älskvärt här hemma hos oss! Våran lilla plutt.! Våran lilla ängel! =)

Nu ska jag sätta mig i soffan och titta på något bra program och snosa lite på plutten! Ska försöka lägga upp en video också på honom. men måste först lägga in den på datorn osv. Den kommer upp inom kort, även lite produkter som jag har lovat! =) Gör jag det nu idag eller imorn så kommer det upp i helgen, då det är min jobb helg!

 

Ha en fin dag! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0