Bra för ditt Hår!

Vad ska vi börja.

Ett hår som är slitet, preparerat (behandlat) eller skadat måste ha fukt. Men kom ihåg att ett redan skadat slitet hår kan aldrig bli "helt" igen. Det som många tror att jo men jag köper mig en bra inpackning så ska det gå bra. Det kan lindra det för att inte se tort och poröst ut, men för att bota det slitna så måste det klippas. Det man ska se till är att skydda håret från allt som kan göra det tort. Och det gör vi genom att tillföra så mycket fukt vi kan. Plus att vi ger det ett skydd mot värme. Inte bara mot värme från föning, plattång osv utan också mot solen och dess UV-strålning.! Jag kommer nu att ge er lite kort info om några produkter som jag bara älskar. Och hoppas att det finns fler som gör! =)

Shampo.

Märke: KEUNE

Serie: Care Line

Produktnamn: Shampoo - Vital Nutrition



- Passar till dig som har ett tort, poröst och skadat hår.
- Ger näring till håret.
- Återfuktande
- Har en reparerande effekt.

Inpackning.

Märke : KEUNE

Serie : Care Line

Produktnamn : Intensive Hair Repair





- Inpackning för extremt torrt, skadat och poröst hår.
- Stärket hårets struktur.
- Ger fukt.
- Ger ingen tyngd.
- Kan användas dagligen.


Balsam Spray.

Märke : KEUNE

Serie : Care Line

Produktnamn : Conditioning Spray - Vital Nutrition




- För tort, skadat och poröst hår.
- Ger näring till stråna.
- Ger glans.
- Ger fukt utan att tynga ner.



Dessa tre produkter är kanon för dig som har just tort, poröst och väldigt skadat hår. Har inte hittat en annan serie som jag är så nöjd med som denna. Den är kanon, jag säger då de. Ni måste prova denna inpackning. Den är GULD! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0